Firmele au în plan să investească peste 100 de milioane de euro anul acesta în campanii online, potrivit unei cercetări de piață.
Însă o mare parte din acești bani va ajunge la influencerii cu notorietate. Selly și Dorin Popa ocupă primele locuri în topul celor mai cunoscuți influenceri români din România în 2024, potrivit unui studiu recent. În top le găsim și pe Adelina Pestrițu și Alina Ceușan.
De precizat, însă, topul a fost făcut în baza răspunsurilor spontane oferite de tineri cu vârste cuprinse între 18-40 de ani. Studiul mai arată că tinerii preferă conținutul video scurt de tip reels, când vine vorba de conținutul online. Și speră să găsească conținut relevant, de calitate și care poate fi distribuit ușor cu prietenii.
Întrebați de câte ori pe zi accesează platformele online, cei mai mulți au spus că întră cam de 3 -4 ori pe zi, în medie, și petrec între 40 și 60 de minute, pe rețelele de socializare.
Tik-Tok câștigă detașat la acest capitol, după cum arată cifrele.
sursa: TVR
05.08.2024