CFR anunță, Sâmbătă, întârzieri foarte mari ale trenurilor din cauza furtunii de peste noapte, pe mai multe rute. Spre exemplu, trenul de la Arad ajunge în București cu 5 ore mai târziu. Alte întârzieri ajung și până la aproape 8 ore, conform comunicatului instituției.
”Menționăm faptul că două trenuri de rang – IR 1922 și IRN 79 – care tranzitează regionalele Timișoara și Craiova și au ca stație de tranzit sau de destinație București Nord vor ajunge în Capitală cu întârzieri cuprinse între 300 și 450 de minute”, transmite CFR.
Informare CFR SA – trafic feroviar grav afectat pe raza regionalelor Timișoara și Craiova de furtunile din timpul nopții
Compania Națională de Căi Ferate CFR SA adresează scuze călătorilor din trenurile care au staționat în cursul nopții în gări, pentru a putea permite accesul drezinelor pantograf, și îi asigură că personalul feroviar de intervenții al regionalelor Timișoara si Craiova au depus eforturi susținute pentru remedierea tuturor deranjamentelor provocate de furtuni, pe aproximativ 20 de intervale de cale ferată, unde zeci de copaci, dar și stălpi de beton, care susțin linia de contact, au fost rupți și prăbușiți pe linia de cale ferată, iar firul de contact, care asigură alimentarea cu energie electrică a locomotivelor, a fost rupt pe zeci de km.
Intervalele de cale ferată blocate de furtunile violente de noaptea trecută sunt următoarele:
Radna – Vărădia
Slatina – Timiș
Caransebeș – Jena
Reșița – Reșița Nord
Petroșani – Livezeni
Petroșani – Lainici
Poarta – Vârciorova
Călan – Călan Băi
Pui – Baru Mare
Buziaș – Sacoșu Mare
Lainici – Livezeni
Strehaia – Filiași
Poarta – Vârciorova
Parângu – Lunca Budieni
Bibești – Musculești
Cotofeni – Isalnița
Golenți – Moțăței (unde acoperișul unei case a fost aruncat direct pe linia de cale ferată).
Zeci de angajați ai echipelor de intervenții au acționat pe tot parcursul nopții pentru îndepărtarea arborilor de pe liniile CF, înlocuirea componentelor avariate la sistemul de alimentare cu energie electrică a liniei de contact și curățarea pantografelor de pe locomotive, altfel încât traficul să poată fi reluat în condiții de siguranță.
Menționăm faptul că două trenuri de rang – IR 1922 și IRN 79 – care tranzitează regionalele Timișoara și Craiova și au ca stație de tranzit sau de destinație București Nord vor ajunge în Capitală cu întârzieri cuprinse între 300 și 450 de minute.
surse: CFR Călători/G4Media
22.07.2023